La secció de dansa de la Fundació Llor ha gaudit històricament d’un gran reconeixement per part de les famílies. És per aquest motiu que té una estructura diferenciada respecte altres disciplines.

Iniciació a la dansa està destinada només a l’alumnat d’Educació Infantil i comprèn edats entre els 3 i 5 anys.

A partir de Primària l’activitat de dansa, més generalista, es transforma en ball modern. Finalment a Secundària apostem per Hip Hop i balls més contemporanis.

Per a rebre informació sobre les activitats, truqueu al 936 406 000 o envieu un mail a secretariaee@fundaciollor.cat:

Com fer la inscripció a CLICKEDU

Alumnat extern:

• Les famílies externes a la Fundació Llor que feu una inscripció per primera vegada cal que prèviament ompliu el següent formulari per poder donar-vos d’alta al ClickEDU. Seguiu aquest enllaç per accedir-hi: Formulari creació usuari ClickEDU.
  • Ens posarem en contacte amb vosaltres un cop us haguem donat d’alta al sistema.

Alumnat FUNDACIÓ LLOR i extern amb usuari de ClickEDU:

Podeu fer la inscripció directament al vostre ClickEDU. Seguiu aquest enllaç per accedir al tutorial.