La fundació Cim d’Estela organitza el monitoratge del menjador i el pati de l’escola, una tasca molt important de la qual cal tenir cura perquè sigui de qualitat

D’aquesta tasca se n’encarreguen els monitors, la feina dels quals és, també, educativa. Els moments de lleure a l’escola suposen una major espontaneïtat en les relacions entre l’alumnat, i l’actitud del monitoratge ha de ser especialment activa, sana i alegre.

Es potencia el treball d’equip per crear sinergies que ens beneficien a tots i totes. També es disposa d’una organització, a partir de responsables d’espais i coordinacions, que ajuda a transmetre correctament la informació i facilita la comunicació.

El pati com a espai de lleure educatiu

L’estona de pati del migdia també és un moment que cal aprofitar per treballar les relacions i la convivència entre alumnes. L’eina educativa d’aquest moment és el joc. Cada dia, quan l’alumnat arriba al pati, pot optar pel seu joc lliure o per qualsevol de les activitats proposades: capses de jocs, tallers de creació de jocs, jocs dirigits, tradicionals, esportius…

L'equip de l'espai migdia

Olga Rebollo, Dolors Soriano, Duli Moruno, Lídia Baget, Susana Millán, Carmen Pérez, Sole Brunet, Teresa Bustillo, Elba Rosell, Ana Belén Montero, Julia Paniagua, Rosario Fernández, Alba Santiago, Raúl Acevedo, Marina Sáez, Fernando Coronado.