Pati Interior i Aulari

Poliesportiu

Piscina

1. Pati Interior i Aulari

És l’edifici més gran de l’escola. Aquí es troben la major part de les aules: Infantil, de 1r a 5è de Primària, 2n A i C d’ESO, 3r i 4t d’ESO i Batxillerat. Totes les aules disposen de wifi, pissarra digital i mobiliari escolar adequat a cada etapa.

També hi trobem l’auditori, els laboratoris, l’aula de tecnologia, la de dibuix, la polivalent, aules de desdoblament, sales d’ordinadors, sales de professors, plató de televisió i el pati interior.

VULL FER UNA VISITA A LES AULES EN 3D!
AULA 1 (ED. INFANTIL)
AULA 2 (PRIMÀRIA)

2. Laboratoris

Comptem amb laboratori de Biologia i Geologia a la planta baixa, i de Física i Química a la primera planta. Es fan servir, principalment, a Secundària i a Batxillerat, tot i que a Educació Infantil i a Primària ja comencen a tenir els primers contactes. Tots dos laboratoris compten amb pissarra digital i wifi, i estan completament equipats amb tot el material necessari per dur a terme les pràctiques: microscopis, balances, plaques de petri, reactius químics, neveres… VULL FER UNA VISITA ALS LABORATORIS EN 3D! QUÍMICA  CIÈNCIES

3. Aula de tecnologia

Aquesta aula està dividida en cinc parts:

• La part principal, amb els bancs de treball, la pissarra digital i l’equipament més gran.
  • La part de magatzem, amb les eines i el material necessari dividit per nivell i grup.
  • L’àrea de robòtica, amb tres planells de joc amb diferents reptes.
  • A special room, un espai enfocat a la creació, la creativitat i el treball en grup
  • Les impressores 3D, amb tot el material necessari per fer-la servir.

VULL VISITAR L’AULA DE TECNOLOGIA EN 3D!

4. Aula de TV

Aquesta aula és perfecta per iniciar els estudiants en el món de la comunicació audiovisual. Disposa de tres càmeres professionals, micròfons, un croma, una taula de control i dos Macs per editar. Amb aquest material, a més a més, enregistren tots els esdeveniments de l’escola per poder veure després els vídeos a les nostres xarxes socials.

VULL VISITAR L’AULA DE TV EN 3D

5. Camps de futbol

Aquest gran espai per jugar a futbol, a banda d’un camp de sorra, compta també amb un gran camp de gespa cedit per la Fundació Johan Cruyff. En aquests espais celebrem, no només els partits de futbol, sinó també el Cross del Llor, el Holi Festival i diferents entrenaments. No hi ha dubte que és un dels espais favorits del nostre alumnat a les hores del pati del matí i del migdia.

VULL VEURE EL CAMP DE FUTBOL EN 3D!

6. Aula Polivalent

L’aula polivolent és un espai d’estudi i treball. Compta amb més de 60 llocs d’estudi.

VULL VEURE L’ AULA POLIVALENT EN 3D

7. Espai natural

Alguns avis d’estudiants de l’escola, conjuntament amb professors de Primària i noies i nois del Llor, cultiven diverses hortalisses amb finalitats educatives i mediambientals al nostre hort. Els estudiants de TOC ensenyen als del Cicle Inicial a plantar, mantenir i regar les plantes. També es responsabilitzen de la zona de jardí.

També hi trobem un estany, que compta amb un ecosistema propi de plantes, peixos i microorganismes que permet a tot l’alumnat observar i estudiar la seva evolució.

VULL VEURE L’ESPAI NATURAL EN 3D!

8. Edifici d'administració

Des d’aquí es gestiona la major part de les tasques i dels temes de l’escola. Però, a banda de l’administració, en aquesta zona també trobem el dispensari de material, la consergeria, la consulta mèdica, el departament de psicologia de secundària i diferents sales de reunions. A més, a les plantes més altes, trobem les aules de 6è de primària i les sales de logopèdia.

9. Pista Verda, Pati Nou, Pati del Menjador i Sorrera

Aquesta part de l’escola compta amb diferents espais pel gaudi de l’alumnat durant el seu temps de lleure. Cada lloc compta amb unes característiques específiques que el fan idoni per a unes edats i jocs específics.

VULL VEURE AQUESTES INSTAL·LACIONS EN 3D!

10. Pista vermella

És una gran pista de bàsquet que també es fa servir a les hores de pati. Aquest espai, el primer a on en Pau Gasol va jugar a bàsquet quan era un estudiant més de l’escola, es va renovar durant el curs 2016-17 gràcies a la Fundació Gasol i a Nike.

VULL VEURE LA PISTA VERMELLA EN 3D!

11. Escola esportiva

Aquí trobem les aules de tot 1r i 2n C d’ESO. També hi ha la secretaria de l’Escola Esportiva.

12. Escola de música

Des d’aquest edifici, de tres plantes, l’Escola de Música atén els seus 160 estudiants. Aquestes aules estan equipades amb instruments com pianos i bateries, entre d’altres, i compten amb espais amples per cantar i ballar. Davant d’aquest edifici trobem la ludoteca, a on s’organitzen els ambients d’aprenentatge d’Educació Infantil.

VULL VEURE L’ESCOLA DE MÚSICA EN 3D!

13. Menjador i Biblioteca

Amb una capacitat per 170 persones, comptem amb cuina pròpia i tenim rigorosos controls de qualitat i higiene al nostre espai de menjador. Els menús els elaborem mensualment, sempre vetllant perquè siguin saludables i equilibrats, amb productes ecològics i amb una versió ovolacto-vegetariana per als nostres estudiants de Secundària i Batxillerat i per als professors.

VULL VEURE EL MENJADOR I LA CUINA EN 3D!

14. Poliesportiu

Un dels espais més emblemàtics de l’escola. Aquí, a banda de practicar tot tipus d’esports i fer les classes d’Educació Física, també és un espai a on celebrem els esdeveniments més importants de l’escola: la cantada de Nadales, el festival de Carnestoltes, les exhibicions de rítmica, etc.

VULL VEURE EL POLIESPORTIU EN 3D!

15. Piscina

Tenim dues piscines cobertes: una gran de 25×12,5 metres i una més petita, de 6×12,5 metres, per a les primeres etapes escolars, per practicar aquagym i altres activitats aquàtiques. Compta amb diversos vestidors ben equipats amb dutxes, secadors de cabell, bancs i penjadors i armaris.

VULL VEURE LA PISCINA EN 3D!