T. 93 640 60 00

Inici > Notícies > El Llor, coordinador d’un projecte erasmus K+

El Llor, coordinador d’un projecte erasmus K+

La setmana passada la nostra escola va participar en la trobada transnacional del projecte ‘GenZ- Remote Learning System to boost Information Literacy and Digital Content Creation at School’, representada pel Mikel Martín i l’Anna Casas, a Wroclaw (Polònia).

El Llor actua com a coordinador d’aquest projecte cofinançat pel programa ErasmusK+ de la Unió Europea. L’objectiu d’aquest projecte és crear un recurs educacional dissenyat per als alumnes i professors sobre verificació d’informació, lateral reading i xarxes socials.

Dins el marc de les competències digitals, el projecte pretén equipar tant estudiants com professorat de l’educació secundària amb les principals metodologies i funcions relacionades amb la informació i l’alfabetització mediàtica.

Podeu seguir la informació i el desenvolupament del projecte a la pàgina @GenZproject a Facebook.

Els nostres partners en aquest projecte són: Archilabò (IT), Associació Verificat (ES), Kürt Alapítványi Gimnázium (HU), Real Colegio de Portugal (PT), Pagella Politica (IT) i Zespol Skol nr 6 (PL).