Inici > Notícies > Llibres de text 2024-2025

Llibres de text 2024-2025

Us facilitem el llistat de llibres de text per al curs 2024-2025:

Ed. Primària – Cicle Inicial

Ed. Primària – Cicle Mitjà

Ed. Primària – Cicle Superior

*5è i 6è: Els llibres de Castellà i Català (incloent llibres de lectura) i les llicències digitals, els adquireix el centre a través de l’editorial Tekman, que només proveeix a les escoles (no els trobareu a cap botiga). A començament de curs els lliurarem als vostres fills i filles i, posteriorment, es facturaran.
– Castellà: SuperLetras (Tekman)
– Català: SuperLletres (Tekman)

*6è: Alemany – S’utilitzaran els mateixos llibres que a 5è. No cal comprar-ne de nous.

ESO

*Anglès – Els llibres d’anglès NO els heu d’adquirir fins que no hagi començat el curs, ja que dependran de l’assignació de nivells mitjançant la prova inicial.

*Català i Castellà – Els llibres de text (Teide ProDigi) són dossiers d’exercicis que inclouen una llicència digital on hi ha tota la teoria. Us recomanem que els adquiriu nous, ja que els reutilitzats no tindran activa la llicència.

*Alemany – acabaran el llibre que han fet servir a 1r i continuaran amb aquest que heu d’adquirir.

*Anglès Intermediate – No s’utilitzarà aquest llibre fins al mes de gener. Recomanem que NO l’adquiriu encara, per si es produeix algun canvi de nivell en el primer trimestre.

Batxillerat

*Castellà – És el mateix llibre de primer. Només l’ha d’adquirir l’alumnat que s’incorpori a 2n de Batxillerat.
*Anglès Intermediate – És el mateix llibre de primer. Només l’ha d’adquirir l’alumnat que s’incorpori a 2n de Batxillerat.