Què fem a Infantil?
Natació
Al Llor comptem amb instal·lacions de piscina que són essencials per al desenvolupament físic i emocional dels alumnes. Cada setmana, els grups es divideixen en dos per assegurar una atenció més personalitzada. Per garantir la seguretat, disposem de socorrista i la tutora està present a la vora de la piscina, brindant un acompanyament emocional constant i vetllant per la seva seguretat, incloent el moment del lavabo. Tot això ajuda a crear un entorn de confiança i benestar per als nens i nenes.
Xinès
Introduïm el xinès des d’Infantil 3 per estimular les habilitats lingüístiques i cognitives dels nostres alumnes en una etapa clau del seu desenvolupament. Aprendre una llengua amb una estructura i sonoritat tan diferent a la nostra potencia la flexibilitat mental, la capacitat d’adaptació i el pensament analític. A més, els obre les portes a una cultura mil·lenària i a noves oportunitats en un món cada vegada més globalitzat.
Anglès
El plurilingüisme té una gran importància al Llor. La llengua anglesa està present en el dia a dia dels alumnes d’I3, I4 i I5 i no tan sols en aquesta àrea, també a ‘Sport‘. L’aprenentatge té un enfocament lúdic i divertit. S’ofereixen diferents recursos perquè els infants assoleixin objectius gairebé sense adonar-se’n. Es dona prioritat a les cançons on es treballa de manera repetitiva frases gramaticalment correctes, i al “learning doing” on els nens i nenes vivencien els aprenentatges.
Les TIC
Les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) ajuden els infants a aprendre de manera competencial, treballant conceptes matemàtics, percepció visual i raonament, tot jugant, explorant i comunicant-se.
ROBÒTICA
Els LEGO i les Bebots ajuden els infants de 3 a 5 anys a desenvolupar la seva creativitat, resolució de problemes i habilitats matemàtiques. A través del joc, milloren la percepció visual, la coordinació i comencen a entendre conceptes bàsics de raonament i programació.
iPADS (I4-I5)
L’iPad complementa l’aprenentatge dels nens de 4 i 5 anys. Ho fem servir una vegada a la setmana per explorar números, formes i patrons, així com per crear dibuixos, altres projectes.
PROMETEHEAN
La pantalla Promethean serveix com a suport interactiu en l’aprenentatge de continguts, substituint les antigues pissarres, i fomenta la percepció visual, la coordinació i el raonament.
Animació a la lectura
EXPLICA’M: A principis del segon trimestre els alumnes de 4t d’Educació Primària, quinzenalment, llegeixen i/o expliquen contes a infants d’I5. Es formen parelles que seran fixes durant el període que es duu a terme l’activitat. L’objectiu és doble: d’una banda, fomentar l’escolta i la companyonia i, d’altra, millorar l’hàbit lector.
CONTES PER LA VICKY: De forma voluntària, els familiars dels nens i nenes de l’Ed. Infantil i C.I. de primària venen a l’escola i llegeixen o representen contes tradicionals o inventats per fer participar la família en el foment del gust per la lectura.
Les Convivències
Les convivències permeten els infants passar uns dies fora de casa amb els seus companys i professors. Sovint és la primera vegada que van a dormir fora de casa i això ajuda a reforçar la seva responsabilitat i independència. S’organitza de tal manera que el nen es troba en un context diferent del que està acostumat però amb gent que ja coneix i que li fa sentir segur i acompanyat.
La Magüi
La Magüi és la nostra mascota i ens acompanya durant el curs en diferents activitats que fem. Aquesta fada del bosc ens visita sempre a principi de curs per donar la benvinguda a tots els infants i ho celebrem ballant i gaudint del moment.
També s’acomiadarà quan arribi el final d’I5, donant pas a la Quira, la mascota del Cicle Inicial.

Les Festes
Al Llor les festes són moments que compartim amb els Companys, Mestres i famílies. Cada celebració ens permet passar una bona estona junts, ja sigui ballant, jugant a jocs o fent activitats… són, també,, oportunitats per crear records fent que l’escola sigui un lloc especial per a tots i totes.