Treballem amb un currículum orientat al desenvolupament de competències essencials per a la vida, amb l’objectiu que cada estudiant es formi de manera integral. A cada pas del camí, potenciem les seves capacitats en diferents àmbits: motor, emocional, social i cultural. D’aquesta manera, no només adquireixen coneixements bàsics, sinó que també desenvolupen eines per construir un futur ple d’oportunitats.

Una de les nostres apostes metodològiques destacades és la codocència, que apliquem en sessions de llengua catalana i matemàtiques. Aquesta forma de treball col·laboratiu, amb dos mestres a l’aula, ens permet oferir una atenció més personalitzada i adaptar-nos millor al ritme i a les necessitats de cada alumne. A més, enriquim les sessions amb diverses perspectives pedagògiques, fent-les més dinàmiques i participatives.

El nostre equip docent, a través de l’acció tutorial, acompanya els nens i nenes en el seu creixement personal. Posant l’accent en les competències socials i emocionals, oferim un suport que els ajuda a entendre, expressar i gestionar les seves emocions, així com a establir relacions positives amb els altres. Aquestes habilitats no només són imprescindibles per al seu dia a dia, sinó que també els preparen per afrontar amb confiança els reptes que vindran.

A Primària, no només eduquem, sinó que creem una comunitat on cada infant se sent acollit, valorat i amb ganes d’aprendre. Junts, preparem els vostres fills i filles per ser protagonistes del seu futur.

METODOLOGIA

ACTIVITATS MONTESSORI

Al Cicle Inicial continuem amb el treball d’activitats seguint la metodologia Montessori iniciada a l’Educació Infantil. Seguim potenciant el desenvolupament natural de les aptituds de l’alumnat a través de l’autodirecció, l’exploració, el descobriment, la pràctica, la col·laboració, el joc, la concentració, la imaginació i la comunicació.

METODOLOGIA

Aprenentatge en Moviment

Al Cicle Mitjà, l’Aprenentatge en Moviment és una metodologia que enriqueix el procés d’aprenentatge combinant dinàmiques variades i flexibles que trenquen amb els ritmes convencionals. Alterna moments de treball individual i col·laboratiu, adaptant-se a les necessitats de cada alumne i fomentant l’autonomia i la capacitat d’adaptació. L’assemblea és l’eix central, promovent la participació, el respecte i la corresponsabilitat. A més, els espais d’aprenentatge es dissenyen acuradament per afavorir la concentració i el compromís acadèmic.

METODOLOGIA

ABP (Aprenentatge basat en projectes)

Al Cicle Superior, els alumnes participen en projectes interdisciplinaris que integren les àrees de coneixement del medi social, art, música i educació en valors socials i cívics.

L’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) es fonamenta en la resolució de reptes mitjançant un procés d’investigació i creació, on els alumnes treballen de manera autònoma i cooperativa. Aquest procés culmina amb l’elaboració d’un producte final, que es presenta a la resta de la comunitat educativa.