La finalitat de l’Educació Secundària és dotar als estudiants d’una formació comuna que garanteixi la igualtat d’oportunitats per a tothom i la necessària integració sociocultural, assegurar-los una formació diversificada i variable, adaptada als interessos, les capacitats i els ritmes d’aprenentatge individuals i capacitar-los perquè, en acabar els quatre cursos de l’etapa, pugui incorporar-se al batxillerat, als cicles formatius de grau mitjà o al món laboral.
METODOLOGIA
METODOLOGIA
METODOLOGIA
METODOLOGIA
METODOLOGIA
TUTORIES
La tutoria és un aspecte diferencial de la nostra escola per la importància que el nostre Projecte Educatiu dóna a la formació integral de l’estudiant i l’acompanyament orientador necessari al llarg de tot el procés.
Tenen especial importància:
CURRÍCULUM
El currículum està integrat per:
AVALUACIÓ
L’avaluació dels processos d’aprenentatge i assoliment de les competències bàsiques dels estudiants és contínua amb observació sistemàtica i globalitzada al llarg de l’etapa. Té una funció de diagnòstic i d’orientació que promou el progrés personal de l’estudiant. El procés consta de 6 moments: 3 preavaluacions (de caràcter diagnòstic) i 3 avaluacions.
ACOLLIDA NOUS ESTUDIANTS
El pla d’acollida té com a objectiu aconseguir que els estudiants de nova incorporació al Llor, i les seves famílies, s’adaptin el més ràpid possible al funcionament del centre. Els acompanyen en aquest procés els tutors i tutores, juntament amb els companys i la resta del professorat.
El pla contempla: