Jocs motrius (I3 i I4) Activitat basada en el joc. És la base de qualsevol activitat esportiva que vulguin realitzar en el futur. Està pensada per desenvolupar la consciència i el control corporal, les habilitats motrius, les capacitats coordinatives i els hàbits d’higiene.

Iniciació Poliesportiva (I5) La principal finalitat de l’activitat és relacionar l’esport amb el temps d’oci. Practiquen un ampli ventall d’esports d’arreu del món amb les normes i el material adaptats a la seva edat. L’últim trimestre, els presentem tots els esports que podran fer el curs següent per ajudar-los a triar-ne un.

Per a rebre informació sobre les activitats, truqueu al 936 406 000 o envieu un mail a secretariaee@fundaciollor.cat:

Com fer la inscripció a CLICKEDU

Alumnat extern:

• Les famílies externes a la Fundació Llor que feu una inscripció per primera vegada cal que prèviament ompliu el següent formulari per poder donar-vos d’alta al ClickEDU. Seguiu aquest enllaç per accedir-hi: Formulari creació usuari ClickEDU.
  • Ens posarem en contacte amb vosaltres un cop us haguem donat d’alta al sistema.

Alumnat FUNDACIÓ LLOR i extern amb usuari de ClickEDU:

Podeu fer la inscripció directament al vostre ClickEDU. Seguiu aquest enllaç per accedir al tutorial.